Netto ma sposób na zniwelowanie problemu marnowania żywności

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2017 11:13

Zdaniem 25 proc. badanych pracowników Netto, przemyślany sposób ułożenia produktów w sklepach, również może zniwelować problem marnowania żywności. Dotyczy to w szczególności rozmieszczenia produktów świeżych. W sklepach sieci Netto realizowany jest obecnie proces modernizacji, którego celem jest m.in. lepsza ekspozycja stoisk ze świeżymi owocami i warzywami. Dzięki temu klienci mają do nich lepszy i łatwiejszy dostęp, co przekłada się na mniejszą ilość wyrzucanych, niesprzedanych produktów.

 

Badanie „Pracownicy sieci sklepów Netto o marnowaniu żywności” jest pogłębieniem raportu Flash, w którym przeanalizowano problem z perspektywy klientów sieci. 

W kolejnej edycji skoncentrowano się z kolei na poznaniu problemu z perspektywy pracowników sklepu. Respondenci w większości obejmowali stanowiska kierownicze (68 proc.) lub administracyjne (24 proc.).

Pierwsza część badania pokazała, że problem marnowania żywności w jednakowy sposób dotyka całą branżę spożywczą. Drugą częścią badania były odpowiedzi pracowników, wskazujące główne powody marnowania się żywności w ich miejscu pracy, ale i proponowane rozwiązania. Pracownicy wskazali przecenę towaru, którego termin ważności zbliża się ku końcowi za dobre i skuteczne rozwiązanie. 

Netto ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.