Netto: Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową

www.portalspozywczy.pl 18 grudnia 2017 11:09

Poprzez media społecznościowe na bieżąco otrzymujemy wartościowy feedback, który analizujemy i na który reagujemy. Dzięki temu wdrażamy realne zmiany - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Wesołowska, Digital Marketing Coordinator, Netto Polska.

Sieć handlowa Netto swój fanpage na Facebooku założyła w 2015 roku i obecnie obserwowana jest tam przez 120 tys. osób. Na Instagramie działa od ponad roku, a jej profil liczy ponad 10,8 tys. followersów. 

– Social media to nie tylko świetna platforma komunikacji z naszymi dotychczasowymi klientami, ale także ważny kanał docierania do nowej grupy odbiorców. Media społecznościowe stanowią integralną część strategii marketingowej Netto, a spójność działań offline i online pozwala nam efektywniej realizować cele wizerunkowe i sprzedażowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Wesołowska, Digital Marketing Coordinator, Netto Polska. 

– Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową, bazującą na ofercie prezentowanej w cotygodniowych gazetkach reklamowych naszej sieci. Robimy to w sposób inspiracyjny, kreatywny i interaktywny, dopasowując content do specyfiki konkretnego kanału – dodaje. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,00

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8511

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane