Netto o koncepcie sprzedaży pieczywa: Opieramy się na czterech filarach

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 11:29

Netto o koncepcie sprzedaży pieczywa: Opieramy się na czterech filarach fot. Shutterstock.com

Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez kromki świeżego chleba czy chrupiącej bułki. Według badania, przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie sieci handlowej Netto, aż 98 proc. Polaków jada pieczywo, a ponad 80 proc. robi to przynajmniej raz dziennie.

Multimedia:

Z badania Kantar Millward Brown dla sieci sklepów Netto wynika, że trzy czwarte badanych słyszało o wypieku tradycyjnym. Nieco mniej, bo dwie trzecie Polaków wie, na czym polega metoda odpieku pieczywa z ciasta mrożonego, które obecnie można kupić w niektórych sieciach handlowych. W przypadku wypieku tradycyjnego, chleb produkowany jest z kilku naturalnych składników. Przygotowywane na świeżo ciasto jest wyrabiane przez piekarzy i pieczone w piecach. Odpiek pieczywa z ciasta mrożonego charakteryzuje się znacznym skróceniem tego procesu. Gotowe produkty: bułki, chleby, ciastka są poddawane procesowi głębokiego mrożenia, a następnie zostają jedynie odpiekane na miejscu w sklepie.
Konsumenci kupujący pieczywo wypiekane w sklepie są często przekonani, że jest ono przygotowywane ze świeżych składników. Deklaracje badanych pokazują, że Polacy chcieliby kupować produkty wykonane z najwyższej jakości składników, według tradycyjnych receptur, jednak nie zawsze posiadają pełną wiedzę na temat procesu produkcji artykułów, które każdego dnia wkładają do swojego koszyka.

 - Koncept sprzedaży pieczywa opiera się w Netto na czterech filarach: pierwszy to najlepsi lokalni dostawcy, którzy codziennie dostarczają naszym klientom świeży chleb i bułki. Drugi filar to pieczywo bezglutenowe – w Netto reagujemy na trendy i dostosowujemy nasz asortyment do potrzeb klientów, trzeci filar stanowi obecne w naszej codziennej ofercie bogaty asortyment pieczywa paczkowanego, z dłuższym terminem ważności, znanych marek piekarniczych. Czwarty filar jest dla nas szczególnie ważny, bo odróżnia naszą sieć od konkurencji - w placówkach Netto znajduje się obecnie 320 stoisk piekarniczych, zajmowanych przez ponad 40 firm. Są to lokalni, sprawdzeni producenci, którzy oferują produkty piekarnicze – w tym chleb i bułki – w najwyższej jakości i w bardzo szerokim wyborze – mówi Daniel Grabka, dyrektor zakupów Netto Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane