Netto: Ograniczyliśmy liczbę palet na rzecz wygodnych półek

www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2017 12:33

Jednym z najważniejszych narzędzi wsparcia sprzedaży jest w Netto systematyczne sprawdzanie poziomu zadowolenia naszych klientów oraz poznawanie ich opinii na różne tematy związane z procesem zakupowym. Te badania realizujemy od półtora roku z wykorzystaniem systemu ankietowania Opinello, który pozwala nam na bieżąco weryfikować trendy, jak też potrzeby klientów sieci sklepów Netto – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

W ramach ankiety badany jest też wskaźnik NPS – to z kolei narzędzie pozwalające na ocenę lojalności klientów. W planowaniu działań wspierających sprzedaż dużą rolę odgrywa także analiza wyników sprzedaży, która w Netto odbywa się w systemie SAP.

Będąc w samym sklepie, dla klienta liczy się jego wnętrze, sposób ustawienia półek, koszy i regałów z produktami. - Wygodny dostęp do podstawowych produktów jest bardzo ważny, szczególnie w trakcie codziennych zakupów, dlatego sukcesywnie modernizujemy nasze placówki, dostosowując je do potrzeb naszych klientów. Klienci mogą robić zakupy w odnowionych punktach, w których ograniczeniu uległa liczba palet na rzecz wygodnych półek. Dodatkowo wyeksponowaliśmy miejsca ze świeżą żywnością (powstały doświetlone wyspy owocowo-warzywne) i pojawiły się także nowe, podświetlane półki na pieczywo - taki sposób ułożenia produktów w sklepie zachęca potencjalnego klienta do zakupów oraz pozwala mu szybko i sprawnie znaleźć rzeczy, których potrzebuje. Wsparcie sprzedaży wiąże się także ze stałym rozwojem oferty, a także dostosowywaniem jej do potrzeb klientów najnowszych i trendów – mówi Mariola Skolimowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.