Netto: Ograniczyliśmy liczbę palet na rzecz wygodnych półek

www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2017 12:33

Jednym z najważniejszych narzędzi wsparcia sprzedaży jest w Netto systematyczne sprawdzanie poziomu zadowolenia naszych klientów oraz poznawanie ich opinii na różne tematy związane z procesem zakupowym. Te badania realizujemy od półtora roku z wykorzystaniem systemu ankietowania Opinello, który pozwala nam na bieżąco weryfikować trendy, jak też potrzeby klientów sieci sklepów Netto – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

W ramach ankiety badany jest też wskaźnik NPS – to z kolei narzędzie pozwalające na ocenę lojalności klientów. W planowaniu działań wspierających sprzedaż dużą rolę odgrywa także analiza wyników sprzedaży, która w Netto odbywa się w systemie SAP.

Będąc w samym sklepie, dla klienta liczy się jego wnętrze, sposób ustawienia półek, koszy i regałów z produktami. - Wygodny dostęp do podstawowych produktów jest bardzo ważny, szczególnie w trakcie codziennych zakupów, dlatego sukcesywnie modernizujemy nasze placówki, dostosowując je do potrzeb naszych klientów. Klienci mogą robić zakupy w odnowionych punktach, w których ograniczeniu uległa liczba palet na rzecz wygodnych półek. Dodatkowo wyeksponowaliśmy miejsca ze świeżą żywnością (powstały doświetlone wyspy owocowo-warzywne) i pojawiły się także nowe, podświetlane półki na pieczywo - taki sposób ułożenia produktów w sklepie zachęca potencjalnego klienta do zakupów oraz pozwala mu szybko i sprawnie znaleźć rzeczy, których potrzebuje. Wsparcie sprzedaży wiąże się także ze stałym rozwojem oferty, a także dostosowywaniem jej do potrzeb klientów najnowszych i trendów – mówi Mariola Skolimowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane