PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Netto przyspiesza. Technologie i modernizacje sklepów priorytetem sieci

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2017 11:57

Netto przyspiesza. Technologie i modernizacje sklepów priorytetem sieci Fot. Shutterstock

Duńska sieć dyskontów Netto widzi w Polsce rynek z dużym potencjałem. Wzrostom sprzedaży mają sprzyjać inwestycje w asortyment, modernizacje sklepów oraz rozwiązania technologiczne. Sieć zapowiada również zwiększenie tempa ekspansji.

W kwietniu br. Dansk Supermarked podał wyniki finansowe za 2016 rok. Przychody Grupy wzrosły o 0,7 proc. (1,2 proc. w walucie lokalnej) i wyniosły 57,9 mld DKK. Jedynie w Danii dochody zostały zniesione o kwotę 536 milionów DKK. Zysk EBIT w wysokości 2,2 mld DKK ugruntował pozycję Dansk Supermarked Group jako silnego finansowo.

W minionym roku  właściciel sieci Netto inwestował w digitalizację firmy. Prezes Dansk Supermarked Group Per Bank podkreślał, że dalszy wzrost zapewnią firmie innowacyjne inicjatywy, które poprawiają codzienne życie klientów przy jednoczesnym utrzymywaniu przez sieć konkurencyjnych cen. - W nadchodzących latach umocnimy naszą pozycję w Danii poprzez poprawę wykorzystania cyfrowych możliwości i kontynuowanie inwestycji w nasze sklepy fizyczne. Ponadto zwiększymy tempo ekspansji w Szwecji i Polsce, gdzie nadal widzimy duże możliwości dla Netto - mówił Per Bank.

Modernizacja sklepów z największym potencjałem sprzedażowym
Na poparcie tych słów Dansk Supermarked mianował byłego dyrektora generalnego sieci B&Q w Wielkiej Brytanii i Irlandii na nowego dyrektora Netto International. Michael Loeve będzie odpowiedzialny za operacje Netto w Danii, Niemczech, Polsce i Szwecji. W tych krajach działa ok. 1300 sklepów z szyldem Netto.

Dyskonter rozpoczął również program modernizacji swoich sklepów w Polsce, która jest drugim co do wielkości międzynarodowym rynkiem firmy. W pierwszej połowie 2017 roku wyremontowanych zostanie około 60 sklepów – informowała sieć. Modernizacją zostaną objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży.

Najważniejsze zmiany obejmują: utworzenie specjalnych stref świeżych produktów, stworzenie unikalnej oferty 140 organicznych, bezglutenowych i bezcukrowych produktów, szerszy asortyment mięs, ryb i mrożonek, modernizację stref piekarniczych (m.in. podświetlane półki, łatwiejszy dostęp do produktów lokalnych dostawców) oraz lepszą ekspozycją produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. - Te niezwykle ważne zmiany w naszych sklepach odpowiadają na potrzeby i oczekiwania dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują produktów świeżych i smacznych, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać za dużo czasu na zakupy - komentuje Mariola Skolimowska, PR Manager sieci.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.