Netto przyspieszy ekspansję i wejdzie do nowych województw

Autor: portalspozywczy.pl 20 września 2010 14:38

Netto przyspieszy ekspansję i wejdzie do nowych województw

Środki pozyskane ze sprzedaży sieci sklepów Netto w Wielkiej Brytanii, duński koncern chce przeznaczyć na ekspansję na innych rynkach, w tym w Polsce. Dlatego sieć będzie otwierała więcej sklepów rocznie, pojawi się w kolejnych województwach i wybuduje nowe centrum dystrybucyjne.

Zamiast dotychczas otwieranych 30 sklepów rocznie w Polsce będzie powstawać co roku 50 sklepów z logo Netto. Pojawią się one m.in. w województwach, w których sieć dotychczas nie była obecna, czyli w warmińsko-mazurskim, mazowieckim i świętokrzyskim. Nowe sklepy będą także otwierane w regionach, w których sieć jest już dobrze znana. Aby zaspokoić nowe potrzeby Netto planuje budowę trzeciego centrum dystrybucyjnego w  centralnej Polsce.

Przedstawiciele sieci nie chcą zdradzać potencjalnej lokalizacji obiektu, można się jednak domyślać, że może ono powstać np. w okolicach Łodzi, przy planowanym węźle autostradowym. Taka lokalizacja pozwoliłaby na efektywną obsługę sklepów sieci w nowych regionach kraju.

Netto ma obecnie dwa centra dystrybucyjne w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Magazyny obsługują ponad 200 sklepów duńskiej sieci działających w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane