Netto rozszerzyło ofertę produktów prozdrowtnych

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2017 10:46

Netto rozszerzyło ofertę produktów prozdrowtnych


Od nowego roku rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. Nowa, rozbudowana oferta komunikowana jest w ramach kampanii, obejmującej spoty telewizyjne, radiowe oraz publikacje w prasie.

Wszystkie produkty – a jest ich ponad 140 - zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.
- Na bieżąco będziemy uzupełniać naszą Półkę Zdrowia o produkty, których nasi klienci poszukują, a niełatwo je kupić - mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – I tak, można u nas obecnie zaopatrzyć się m.in. w młody jęczmień, spirulinę BIO, sok z acai, czy ekologiczny mus kokosowy. Oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich, dla których zdrowe odżywianie to podstawa codziennej diety, a także dla alergików, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu oraz laktozy.
Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór”, w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, przepisy oraz informacje o konkursie „E-book pełen zdrowia”. 
Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radio, w prasie oraz na billboardach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane