Netto rusza z programem lojalnościowym, skierowanym do dzieci

Autor: dlahandlu.pl 4 września 2017 12:28

4 września rusza nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, będzie piesek Scottie.

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” to kontynuacja przygód teriera szkockiego o imieniu Scottie, który powraca z okazji 22. urodzin Netto Polska. W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego “Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów.

Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart – będzie on dodawany w prezencie za każde wydane w Netto 30 złotych (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt). Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 unikalnych kart, w tym 12 specjalnych – srebrnych. Karty można wykorzystać do gier i zabaw, opisanych w albumie.

- Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myślą o rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko fajną rozrywką, ale także okazją do nauki - mówi Anna Łukasik, kierownik działu marketingu Netto Polska. – Taki walor mają właśnie przygody Scottiego. To ciekawa i angażująca forma wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą uczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu, wypróbować wiele prostych, smacznych przepisów, a także – co bardzo ważne – zachęcić do aktywności fizycznej, zabaw z rówieśnikami na świeżym powietrzu – dodaje.

Program “Ze Scottiem do supermocy” potrwa od 4 września do 29 października 2017 roku lub do wyczepania zapasów kart i albumów. Saszetki z kartami i albumy dostępne są we wszystkich sklepach sieci Netto na terenie całej Polski. Albumy oraz karty zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 10 lat.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane