PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Netto wybrało agencję do nowej kampanii marketingowej

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2015 09:45

Netto, trzecia pod względem wielkości sieć dyskontów w Polsce, w konkursie ofert wybrała agencję Nairobia do przeprowadzenia kampanii z okazji 20 rocznicy obecności marki na polskim rynku.

Nairobia odpowiada za kompleksowe przygotowanie działań jubileuszowych - od stworzenia koncepcji spotu urodzinowego po realizację szeregu działań na terenie sklepów Netto. 

Skierowane do klientów działania rocznicowe są tradycją, kontynuowaną od wielu lat przez wywodzącą się z Danii sieć handlową. Rozpoczynają się - również tradycyjnie -  we wrześniu.

Sieć sklepów Netto Polska, należąca do koncernu handlowego Dansk Supermarked, liczy obecnie ok. 335 placówek w naszym kraju. Jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, gdy otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

 

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,94

  • Min

    2,28

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane