Netto wycofuje ze sklepów paprykę ostrą Bolinero
Główny Inspektor Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące obecności niedeklarowanych migdałów w produkcie "papryka ostra Bolinero 50 g".
Sieć NETTO w Polsce rozpoczęła wycofywanie ze sklepów na terenie Polski papryki ostrej Bolinero 50 g, w słoiku szklanym, produkowanej przez Merschbrock-Wiese Gewürz z Niemciec (nr partii: 4111440), dystrybuowanej przez sieć Netto.
Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej monitorują proces wycofywania kwestionowanej
partii z obrotu.
W produkcie wykryto obecność migdałów (składnika alergennego) bez właściwego
oznakowania informującego o obecności ww. alergenu.
W przypadku osób uczulonych na migdały spożycie produktu może stanowić zagrożenie dla
zdrowia. Z uwagi na zanieczyszczenie produktu migdałami, partia o numerze 4111440 nie powinna
być spożywana przez konsumentów u których spożycie migdałów może spowodować
wystąpienie objawów alergii. W przypadku posiadania kwestionowanej partii produktu przez osoby uczulone zaleca się zaprzestanie spożywania tej partii i dokonanie zwrotu do miejsca zakupu lub zniszczenie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej