Netto z nową koncepcją sklepów w Polsce. Rusza wielki program modernizacji

Autor: dlahandlu.pl na podstawie retailanalysis.igd.com 24 lutego 2017 11:17

Netto z nową koncepcją sklepów w Polsce. Rusza wielki program modernizacji fot. materiały prasowe Netto

W Dansk Supermarked szykują się zmiany. Sieć chce zatrudnić nowego dyrektora Netto International, który zastąpi Clausa Juel-Jensena pracującego dla sieci od 25 lat ( w okresie przejściowym siecią pokieruje wiceprezes Morten Møberg Nielsen). Ponadto, firma chce zwiększyć ekspansję w Szwecji i w Polsce oraz utrzymać silną pozycję w Niemczech.

Dyskonter rozpoczął program modernizacji swoich sklepów w Polsce, która jest drugim co do wielkości międzynarodowym rynkiem firmy. W pierwszej połowie 2017 roku wyremontowanych zostanie około 60 sklepów.

Najważniejsze zmiany obejmują:

- utworzenie specjalnych stref świeżych produktów
- stworzenie unikalnej oferty 140 organicznych, bezglutenowych i bezcukrowych produktów
- szerszy asortyment mięs, ryb i mrożonek
- modernizację stref piekarniczych (m.in. podświetlane półki, łatwiejszy dostęp do produktów lokalnych dostawców)
 - lepszą ekspozycją produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia

" Te niezwykle ważne zmiany w naszych sklepach odpowiadają na potrzeby i oczekiwania dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują produktów świeżych i smacznych, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać za dużo czasu na zakupy" - komentuje Mariola Skolimowska, PR Manager sieci.

Przypomnijmy, że 2 lutego po gruntownym remoncie został oddany do użytku pierwszy sklep Netto, który powstał w Polsce 22 lata temu. Placówka znajduje się w domu handlowym Domus w szczecińskiej dzielnicy Dąbie. Sklep został powiększony o ponad 100 metrów kwadratowych, a dokładniej powierzchnię sąsiadującego z nim banku.

- Netto zaskoczyło powiększoną, doświetloną, lepiej oznakowaną i uporządkowaną salą sprzedaży. Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege, zioła. Przy wejściu do sali sprzedaży umieszczono Półkę Zdrowia z unikalną ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a wewnątrz sklepu przybyło lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym oraz różnego rodzaju mrożonkami - opisywała sieć.

Modernizacją zostaną objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Max 2017-02-27 20:20:42

    Widać, że sieć się rozwija. Mam kilka sklepów spożywczych w powiecie, ale poważne plany na przyszłość. Zamierzam jechać na specjalistyczne targi spożywcze 7 marca, żeby nawiązać kontakty z potencjalnymi inwestorami.

  • były klient 2017-02-25 18:07:22

    Wyślijcie tajemniczego klienta do sklepu nr 150, bo tam nie da się robić zakupów. Ciągle otwarta jedna kasa, alejki zastawione towarem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane