Nielsen: Millenialsów najlepiej charakteryzują hasła "my, więcej, teraz"

Autor: newseria.pl 7 grudnia 2016 10:28

Co czwarty Polak jest milenialsem. Najlepiej tę grupę określają trzy hashtagi: #we, #more, #now – wynika z badania firmy Nielsen.

– Milenialsi to pokolenie, które ma olbrzymie znaczenie dla tego, jak będzie wyglądał w przyszłości świat mediów i retailu. Obecnie stanowią 25 proc. populacji Polski. To osoby, które w roku 2020 będą stanowiły 35 proc. populacji pracowników. W naszych raportach zdefiniowaliśmy milenialsów jako osoby, które są opisywane przez trzy hashtagi: #we, #more, #now, czyli: my, więcej, teraz – wskazuje w rozmowie z agencją Newseria Biznes Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w firmie Nielsen.

Blisko 9 mln Polaków należy do pokolenia milenialsów, żyjącego online, komunikującego się poprzez social media. Charakterystyczny dla milenialsów jest multiscreening, czyli konsumowanie mediów na kilku urządzeniach jednocześnie.

Milenialsi mają większe oczekiwania zarówno wobec kupowanych produktów i usług, jak i wobec dostawców mediów czy pracodawców. Przykładowo, dla przedstawicieli młodego pokolenia istotne jest, czy dana firma prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju. Blisko połowa chciałaby dla takiej firmy pracować.

– 51 proc. milenialsów, oglądając produkt, będzie poszukiwało informacji, czy jest to fair trade, z jakich składników jest wykonany, czy ma dodatkowe benefity, które wspierają zdrowie. Ponadto, milenials szuka nowości. 45 proc. z nich podczas ostatnich zakupów włożyło do swojego koszyka nowość. Oczekują też informacji na temat tego, gdzie produkt został wyprodukowany, jak i przez kogo, i liczą, że firmy im te informacje dostarczą – wymienia dyrektor firmy Nielsen.

Młode pokolenie jest szybkie, często dokonuje wyboru pod wpływem chwili, chce natychmiast realizować swoje potrzeby – to określa hashtag #now. 

– Rzeczy niezbędne dla milenialsa to pełna bateria, Wi-Fi i internet. 82 proc. milenialsów chce być cały czas online. Chcą decydować o tym, co i kiedy oglądają, kiedy i co kupią, i tę decyzję chcą podejmować gdziekolwiek – wyjaśnia Szymon Mordasiewicz.

W optymalnym miksie handlowców dla milenialsów należy uwzględnić maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie stwarza internet, budowanie wokół marki czy produktu pozytywnej historii, a następnie oparcie na tym całej komunikacji. Ważne są także elementy, które zaangażują klientów i pokażą im realne korzyści, jakie odniosą, kupując dany produkt czy usługę. 


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane