Nielsen może kupić Dunnhumby od Tesco

Autor: Sunday Times/portalspozywczy.pl 12 maja 2015 09:31

Według gazety "Sunday Times" firma badawcza Nielsen Holdings NV może być zainteresowana zakupem od Grupy Tesco firmy analitycznej Dunnhumby. Gazeta powołuje się na wewnętrzne źródła w firmie i zastrzega, że Nielsen jeszcze nie złożył oferty.

Należąca do Tesco firma Dunnhumby ma zostać całkowicie lub częściowo sprzedana. Spółka analizuje dane prawie miliarda kupujących na całym świecie i prowadzi Clubcard - program lojalnościowy Tesco. Wstępną cenę spółki szacowano na 2 mld funtów.

W stawce zainteresowanych zakupem Dunnhumby są oprócz Nielsena, są reklamowy gigant WPP, czy - jak spekuluje rynek - firma Experian.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane