PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nielsen: Na znaczeniu zyskuje segment tańszych piw

www.portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2012 17:27

Piwo jest największą kategorią alkoholową w Polsce. Ilościowo piwo odpowiada za prawie 90 proc. sprzedaży koszyka alkoholowego, natomiast wartościowo jest to niewiele ponad 50 proc. (dane roczne luty'11-styczeń'12). - mówi Małgorzata Cichecka, training manager, Nielsen, Polska.

Trendy na rynku piwa są analogiczne do tych, jakie obserwujemy dla większości kategorii na rynku FMCG - podsumowuje Małgorzata Cichecka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,43

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7703

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane