PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nielsen: Supermarkety urosły w II kw. o 2,6 proc. Stokrotka o 20,4 proc.

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2016 18:43

Jak wynika z danych firmy Nielsen przytoczonych przez sieć Stokrotka na konferencji prasowej, w II kw. 2016 roku licząc rok do roku sprzedaż detaliczna wzrosła o 3,3 proc., sprzedaż całego segmentu hipermarketów spadła o 0,7 proc., sprzedaż całego segmentu supermarketów wzrosła o 2,6 proc., zaś sprzedaż Stokrotki wzrosła o 20,4 proc.

Sprzedaż LfL Stokrotki w II kw. była wyższa o 6.6 proc. przy inflacji na poziomie 0,8 proc.

Zdaniem prezes Dariusza Kalinowskiego dobre wyniki Stokrotki to wynik rozwoju organicznego w tym otwarć sklepów franczyzowych, nowej polityki cenowej i istotnych inwestycji w postrzeganie cenowe poczynionych w I kw. 2016 roku (obniżenia cen o 6-7 proc. na niektórych kategoriach), wprowadzenie nowych programów lojalnościowych, wpływu programu 500 + na sprzedaż w sklepach detalicznych.

Ze względu na rozwój sieci sklepów firma zwiększa też nakłady na marketing, które szacowane są na ok. 1,4 proc. przychodów spółki. Do końca roku firma będzie promocyjnie stale obecna w mediach 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,40

  • Śr

    16,78

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.