Nielsen: Wolumen sprzedaży FMCG wyższy o 2,4 proc.

Autor: Kamcity 19 maja 2015 19:36

W pierwszym kwartale 2015 roku wielkość sprzedaży FMCG w Europie wzrosła o 2,4 proc. rdr – wynika z danych firmy Nielsen.

Wzrostowi wolumenu sprzedaży towarzyszył wzrost cen o 1,8 proc. W efekcie wpływy w kasach wzrosły o 4,2 proc., co oznacza najwyższy poziom wzrostu od trzech lat.

Jean-Jacques Vandenheede, dyrektor Nielsen komentuje: - Spadające od czterech lat ceny produktów FMCG przełożyły się wreszcie na wzrost wolumenu sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kris 2015-05-20 12:51:50

    W Europie wzrost cen o 1,8.

    A w Polsce deflacja...

    Może tak podajcie info bliższe polskim realiom.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane