Niemiecki Lidl rusza z platformą z filmami, serialami i muzyką

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 4 listopada 2016 11:43

Lidl w Niemczech chce powalczyć o młodych konsumentów m.in. z amerykańskim Amazonem. Sieć zainwestowała we własną platformę internetową z serialami, filmami i muzyką.

Platforma "Lidl You" ruszyła w tym tygodniu. Współpracuje m.in. z portalem muzycznym Deezer i dostawcą filmów Maxdome. W sumie platforma oferuje 40 milionów piosenek oraz 50000 filmów.

Pierwszy miesiąc użytkowania nowej usługi Lidla będzie bezpłatny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane