Niemieckie dyskonty przebiły barierę 12-proc. udziału w brytyjskim rynku detalicznym

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 7 marca 2017 09:30

Dyskonty Aldi i Lidl przełamały barierę 12-proc. udziału w brytyjskim rynku detalicznym - podał Nielsen.

Dane za okres 12 tygodni (do 25 lutego) pokazują, że Aldi ma obecnie 7,4 proc. rynku, a Lidl 4,8 proc. co daje łączny udział 12,2 proc.

Badania wykazały, że w badanym okresie udział Aldiego w rynku wzrósł o 12,0% rok do roku, a Lidla o 9,1%.

Przeczytaj także:

Wśród "wielkiej czwórki" Tesco zachowało pozycję lidera z 27,4 proc. udziałem, wyprzedzając Sainsbury (15,8%), Asda (14,3%) i Morrisons (10,0%).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane