Niewielkie spadki sprzedaży Metro Group; w Polsce zamknięto 8 placówek cash&carry

Autor: www.dlahandlu.pl 3 sierpnia 2016 10:18

Niewielkie spadki sprzedaży Metro Group; w Polsce zamknięto 8 placówek cash&carry fot. shutterstock

Koncern Metro Group opublikował wyniki za trzy kwartały roku finansowego 2015/16. W tym czasie sprzedaż wyniosła 44,253 mld euro w porównaniu do 44,977 mld euro w tym samym okresie roku poprzedniego (spadek o 1,6 proc. w euro).

Sprzedaż w Niemczech to 17,343 mld euro (17,180 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 26,909 mld euro w porównaniu do 27,797 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15.

W samym trzecim kwartale sprzedaż koncernu wyniosła 13,589 mld euro w porównaniu do 13,967 mld euro w trzecim kw. 2014/15 (spadek o 2,7 proc.). Sprzedaż w Niemczech to 5,167 mld euro (5,130 mld euro w trzecim kw. 2014/15). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 8,422 mld euro w porównaniu do 8,837 mld euro w trzecim kw. 2014/15.

Metro Cash&Carry zanotowało sprzedaż w ciągu trzech kw. 2015/16 na poziomie 21,648 (wzrost o 0,3 proc. LfL). Sprzedaż działu horeca to 10,400 mld euro, działu "Multispecialists" 9,051 mld euro, działu "Trader" 2,064 mld euro, a sprzedaż działów pozostałych to 134mln euro.

Dział Cash&Carry posiadał w Polsce na koniec czerwca 2016 r. 33 placówki (w ciągu 3 kwartałów 8 obiektów zamknięto). Media Saturn posiada w Polsce 82 sklepy (4 otwarcia, 1 zamknięcie).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane