Niewielkie spadki sprzedaży Metro Group; w Polsce zamknięto 8 placówek cash&carry

Autor: www.dlahandlu.pl 3 sierpnia 2016 10:18

Niewielkie spadki sprzedaży Metro Group; w Polsce zamknięto 8 placówek cash&carry fot. shutterstock

Koncern Metro Group opublikował wyniki za trzy kwartały roku finansowego 2015/16. W tym czasie sprzedaż wyniosła 44,253 mld euro w porównaniu do 44,977 mld euro w tym samym okresie roku poprzedniego (spadek o 1,6 proc. w euro).

Sprzedaż w Niemczech to 17,343 mld euro (17,180 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 26,909 mld euro w porównaniu do 27,797 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15.

W samym trzecim kwartale sprzedaż koncernu wyniosła 13,589 mld euro w porównaniu do 13,967 mld euro w trzecim kw. 2014/15 (spadek o 2,7 proc.). Sprzedaż w Niemczech to 5,167 mld euro (5,130 mld euro w trzecim kw. 2014/15). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 8,422 mld euro w porównaniu do 8,837 mld euro w trzecim kw. 2014/15.

Metro Cash&Carry zanotowało sprzedaż w ciągu trzech kw. 2015/16 na poziomie 21,648 (wzrost o 0,3 proc. LfL). Sprzedaż działu horeca to 10,400 mld euro, działu "Multispecialists" 9,051 mld euro, działu "Trader" 2,064 mld euro, a sprzedaż działów pozostałych to 134mln euro.

Dział Cash&Carry posiadał w Polsce na koniec czerwca 2016 r. 33 placówki (w ciągu 3 kwartałów 8 obiektów zamknięto). Media Saturn posiada w Polsce 82 sklepy (4 otwarcia, 1 zamknięcie).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.