Niewielkie wzrosty sprzedaży Metro Group

Autor: www.dlahandlu.pl 15 grudnia 2016 10:06

METRO GROUP podało pełne wyniki finansowe za rok obrotowy 2015/16. Sprzedaż całej grupy wyniosła 58,417 mld euro, co oznacza wzrost o 0,2 proc. LfL (w lokalnej walucie). W Niemczech sprzedaż to 22,622 mld euro (wzrost o 0,2 proc.). Sprzedaż w Zachodniej Europie (z wyłączeniem Niemiec) wyniosła 19,054 mld euro (spadek o 0,7 proc. LfL)., a we Wschodniej Europie 12,472 mld euro (wzrost o 0,8 LfL).


Sprzedaż like-for-like METRO Cash & Carry wzrosła w roku obrotowym 2015/16 o 0,6 proc. i wyniosła 28,999 mld euro. Media Saturn wygenerował sprzedaż w wysokości 21,869 mld euro (wzrost o 0,2 proc. LfL). Sprzedaż sieci Real to 7,478 mld euro (spadek LfL o 0,1 proc.).

EBIT (przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych) całej Grupy to 1,560 mld euro, Metro Cash&Carry 1,043 mld euro, Media-Saturn 454 mln euro, a sieci Real 100 mln euro.

30 marca METRO Group ogłosiło, że podzieli firmę na dział hurtowy i detaliczny. Spółka podała, że chce zakończyć podział w połowie 2017 roku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane