PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

North Cost zwiększył sprzedaż w kanale nowoczesnym o 60 proc.

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2016 20:26

Grupa North Coast w 3 kwartałach 2016 r. osiągnęła przychody na poziomie 121.330 tys. zł, które były o 4,7% wyższe od przychodów osiągniętych w 3 kwartałach roku 2015. Zysk brutto ze sprzedaży Grupy Kapitałowej w okresie 3 kwartałów 2016 r. ukształtował się na poziomie 25.967 tys. zł, marża brutto na sprzedaży wyniosła 21,4%.


Poniesione przez Grupę koszty sprzedaży w 3 kwartałach 2016 r. w porównaniu do 3 kwartałów roku 2015 były wyższe o 9,91%, a koszty ogólnego zarządu niższe o 14,68%.
W 3 kwartałach 2016 r. Grupa odnotowała zysk na działalności operacyjnej w kwocie 774 tys. zł w porównaniu z zyskiem na działalności operacyjnej w 3 kwartałach 2015 r. w wysokości 1.045 tys. zł.
Na osiągnięte wyniki Grupy North Coast w trzecim kwartale 2016 r. miały wpływ przede wszystkim: 
- rozwój dystrybucji produktów, w szczególności w kanale nowoczesnym skutkujący wzrostem sprzedaży w North Coast o 60% w porównaniu do 3 kwartału 2015 r. oraz zakończenie działalności prowadzonej w Warszawie kawiarni.
Dla Latteria Tinis spadek sprzedaży o 16% w porównaniu do 3 kwartału 2015 r. związany ze spadkiem ilości zamówień od zaopatrywanych klientów oraz spadkiem jednostkowych cen sprzedaży produktów oraz znaczny wzrost cen mleka w trakcie 3 kwartału 2016 r. Według danych GUS w Polsce we wrześniu mleko  skupowano po 111,81 zł/hl. Odnotowany został wzrost ceny w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 8,76% a w stosunku do czerwca roku 2016 wzrost o 11,84%.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.