North Food testuje nowe formaty

Autor: Puls Biznesu 10 kwietnia 2017 08:54

North Food uruchamia kolejne restauracje i testuje nowe formaty dla rybnych lokali. Jak podaje Puls Biznesu, firma została całkowicie przebudowana: zmieniła się struktura, ludzie, marketing, zawartość menu i sposób jego prezentowania. Teraz marka planuje trafić do mniejszych miast i na największe ulice w metropoliach. Zapowiada też uruchomienie oferty z dostawą.

Sieć North Food zatrudnia dziś ponad 800 osób i ma 40 lokali pod rybnym szyldem — prawie wszystkie w galeriach handlowych. Te miejsca, zdaniem prezesa firmy, nie są już jednak perspektywiczne. Dlatego trwają prace nad innymi formatami restauracji rybnych — dla mniejszych miast i największych ulic w metropoliach. Samych North Fish ma powstać jeszcze około 30-40 punktów. Prezes firmy, Szymon Adamczuk, zapowiada też uruchomienie oferty z dostawą.

Czołowe miejsce, przy warszawskim Nowym Świecie, North Food przeznaczył właśnie na nowy koncept — Fish & More. Oprócz ryb będą tu owoce morza oraz dania z wołowiny, a lokal będzie miał obsługę kelnerską.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane