North Food testuje nowe formaty

Autor: Puls Biznesu 10 kwietnia 2017 08:54

North Food uruchamia kolejne restauracje i testuje nowe formaty dla rybnych lokali. Jak podaje Puls Biznesu, firma została całkowicie przebudowana: zmieniła się struktura, ludzie, marketing, zawartość menu i sposób jego prezentowania. Teraz marka planuje trafić do mniejszych miast i na największe ulice w metropoliach. Zapowiada też uruchomienie oferty z dostawą.

Sieć North Food zatrudnia dziś ponad 800 osób i ma 40 lokali pod rybnym szyldem — prawie wszystkie w galeriach handlowych. Te miejsca, zdaniem prezesa firmy, nie są już jednak perspektywiczne. Dlatego trwają prace nad innymi formatami restauracji rybnych — dla mniejszych miast i największych ulic w metropoliach. Samych North Fish ma powstać jeszcze około 30-40 punktów. Prezes firmy, Szymon Adamczuk, zapowiada też uruchomienie oferty z dostawą.

Czołowe miejsce, przy warszawskim Nowym Świecie, North Food przeznaczył właśnie na nowy koncept — Fish & More. Oprócz ryb będą tu owoce morza oraz dania z wołowiny, a lokal będzie miał obsługę kelnerską.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.