Norweski producent wyposażenia sklepów wybuduje zakład w Ciechanowie
Za ponad 20 mln zł norweska spółka Norco, wytwarzająca meble i wyposażenie sklepów, wybuduje w Ciechanowie (Mazowieckie) halę produkcyjną wraz z częścią administracyjną. Inwestycja już się rozpoczęła. Od sierpnia 2016 r. w nowym zakładzie pracę ma znaleźć ok. 75 osób.
Jak poinformowała PAP rzeczniczka ciechanowskiego Urzędu Miasta Renata Jeziółkowska, na terenie, który jest własnością Norco, powstanie kompleks o łącznej powierzchni 7600 m kw., z czego 1400 m kw. zajmować będzie zabudowa socjalno-biurowa.
"Teren ten zlokalizowany jest w części inwestycyjnej miasta. Budowa rozpoczęła się pod koniec sierpnia" - zaznaczyła Jeziółkowska. Dodała, że cały kompleks Norco ma zostać oddany do użytku w połowie lipca 2016 r., a niedługo później, bo z początkiem sierpnia planowane jest tam uruchomienie produkcji. "Powstanie tam co najmniej 75 nowych miejsc pracy" - podkreśliła Jeziółkowska.
Istniejąca od 1972 r. Norco specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i aranżacji modułowych mebli, w tym drewnianych oraz w technologii łączącej różne materiały, stanowiących wyposażenie sklepów. Działa w Skandynawii, Europie Środkowo-Wschodniej i w Rosji. Posiada biura sprzedaży oraz magazyny i centra dystrybucyjne w Norwegii, a także w Polsce oraz w Rosji.
W 1994 r. Norco otworzyła pierwszy zakład w Polsce, w Sońsku niedaleko Ciechanowa.


WYBRANE DLA CIEBIE
- 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej