Nowa aktywacja konsumencka Desperados Nocturno

Autor: pr 10 sierpnia 2017 09:34

Nowy Desperados Nocturno zaprasza konsumentów na live parties - do świata imprezowych doświadczeń na wyższym poziomie. W aktywacji konsumenckiej, która właśnie startuje, marka zorganizuje trzy imprezy w całości transmitowane na Facebooku. Towarzyszyć im będzie live chat, podczas którego wygrać będzie można bilety na jedyny na świecie festiwal na wysokościach – SkyFest w Barcelonie.

 

Już 9 sierpnia Desperados Nocturno zaprasza swoich fanów na pierwszą z trzech imprez w całości transmitowanych w Social Mediach. Marka odpali imprezę na wyższym poziomie – i to dosłownie, bowiem wszystkie wydarzenia odbędą się w wyjątkowych lokalizacjach na wysokościach, z których roztacza się niesamowity widok na nocne miasto. 

Muzycznie imprez nakręcać będą DJ’e i producenci: R.A.U. oraz Daniel Drumz. W rolę hostów, którzy za pośrednictwem live chat komunikować się będą z wirtualnymi uczestnikami wydarzenia, wcieli się dwójka promotorów imprez: prezenterka telewizyjna i modelka Karolina Gilon oraz Wojtek „Łozo” Łozowski.

Influencerzy przeprowadzą imprezowiczów przez 7 kolejnych poziomów imprezowych doświadczeń, a każdy kolejny poziom to zupełnie nowe muzyczne, artystyczne i wizualne emocje. Dzięki funkcji live chat każdy z imprezowiczów śledzących wydarzenie na facebooku Desperadosa, będzie mógł wejść w interakcję z prowadzącymi imprezę i w ten sposób zdobyć bilety na festiwal SkyFest. To wydarzenie organizowane przez Desperadosa 16 września w Barcelonie jest rewolucją w świecie festiwali, która nadaje wydarzeniom muzycznym nowego wymiaru i dosłownie sięga gwiazd.
Imprezy LIVE, podczas których wygrać będzie można podwójny bilet na Skyfest, odbędą się 9, 16 i 23 sierpnia i w całości transmitowane będą na profilu Desperadosa na FB oraz kanałach społecznościowych Influencerów.

Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.
Za transmisję imprez oraz działania digital i socjal media odpowiada agencja K2. Materiały BTL – agencja CREAM. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,08

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane