Nowa kampania i konkurs marki Kubuś

Autor: portalspozywczy.pl 9 lutego 2017 11:23

Nowa kampania i konkurs marki Kubuś Fot. mat. pras.

Kubuś niedawno wprowadził nową kolekcję naklejek dostępnych pod etykietkami wybranych produktów. Tym razem jest to edycja poświęcona emocjom i uczuciom. Najnowszej niespodziance Kubusia dla dzieci towarzyszy kampania reklamowa oraz dodatkowe aktywności oraz konkurs.

Spot utrzymany jest konwencji, która pojawiła się wraz z pierwszą edycją naklejek Kubusia. W nowej reklamie kolejny raz widzimy Kubusia, który chodzi po lesie z lupą i rozgląda się, ewidentnie czegoś szukając. W końcu znajduje butelkę soku, pod której etykietą kryje się niespodzianka. Tym razem to wyjątkowe naklejki z zabawnymi minkami. 

To już kolejna z serii różnych edycji zabawnych i edukacyjnych naklejek, jakie marka wprowadza w formie gratisu pod etykietkami produktów. Obiekt poszukiwań Kubusia to gratka dla każdego dziecka – zestaw 40 różnych buziek obrazujących emocje. Naklejki dostępne są pod etykietkami wybranych produktów Kubuś.

Kolorowe minki można dowolnie naklejać na zabawkach, ozdabiać nimi przedmioty, układać z nich kompozycje albo wymieniać się nimi z przyjaciółmi. Ale to nie wszystko. W wybranych sklepach wraz z promocyjnymi produktami można zdobyć unikalne okrycia twarzy z nadrukami szalonych buziek z Kubusiowych naklejek. Kupując 4 produkty marki Kubuś (Kubuś GO!, Kubuś 100% i Kubuś Play) okrycie twarzy można odebrać za 1 grosz. Należy ich szukać w wybranych sklepach w sieciach Tesco (02-15.02.2017), Carrefour (15-27.02.2017) i Mila (15-21.02.2017).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane