Nowa kampania marki Nivelazione

Autor: pr 31 maja 2017 14:15

1 czerwca rusza kampania reklamowa marki Nivelazione, produktów do pielęgnacji stóp.

Kampania oparta jest na haśle, które w przewrotny sposób mówi o marce Nivelazione nie jako marce kosmetyków, ale marce samych stóp. Podczas kampanii promowany będzie krem do stóp intensywnie regenerujący Ratunek dla stóp kuracja SOS, który otacza stopę ochronnym filtrem, niwelując suchość i szorstkość.

Kampania obejmie telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Marka będzie sponsorem programów o wysokiej oglądalności, takich jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Na Wspólnej czy Klan, a także szeregu innych programów w wiodących stacjach telewizyjnych TVP1, TVP 2, TVN oraz stacjach tematycznych.

Kampania w prasie obejmie magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. Kampania digital została zaplanowana w kanale You Tube wykorzystując reklamę video i display oraz Facebook. Działania zostały zaplanowane również w miejscach sprzedaży.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Nivelazione jako specjalisty od pielęgnacji stóp. Podkreślenie szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty produktów, skierowanej do konsumentów w każdym wieku, niezależnie od płci. Kampania ma również na celu zaprezentowanie odświeżonej szaty graficznej. Kreacją i planowaniem kampanii zajęło się Laboratorium Kosmetyków Naturalnych
Farmona. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Intermedia, a za działania
w digital agencja Madiacore Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.