Nowa kampania marki Optima Cardio

Autor: pr 13 kwietnia 2015 09:42

Red8 Advertising obroniła budżet kreatywny margaryny funkcjonalnej Optima Cardio z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska. Właśnie startuje najnowsza kampania reklamowa marki, której bohaterem jest popularny polski aktor Bartek Świderski.

Kampania jest skierowana do osób dbających o zdrowie, konsekwentnie budując wizerunek Optima Cardio jako margaryny pomagającej skutecznie obniżyć poziom złego cholesterolu.

Najnowszy spot reklamowy margaryny ma formę oryginalnie zorganizowanego testymonialu, w którym aktor Bartek Świderski w wiarygodny dla odbiorcy i humorystyczny sposób przedstawia swoje zmagania ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu.

Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Optima – wspiera zdrowe wybory”, wystartowała po Świętach Wielkanocnych i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane