Nowa kampania Nałęczowianki

Autor: pr 5 czerwca 2017 14:43

Nowa kampania Nałęczowianki fot. materiały prasowe

Po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Wykorzystując wielokanałową komunikację oraz loterię, jako narzędzie dodatkowej aktywizacji konsumentów, organizatorzy zachęcają do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.

Promocja sprzedaży wody Nałęczowianka organizowana jest pod hasłem „Dodaj gazu swoim pasjom”. Jej celem jest zwiększenie zainteresowania wodą delikatnie gazowaną i gazowaną w trakcie nadchodzącego sezonu letniego, a co za tym idzie – zwiększenie udziałów marki w rynku. Kampania skierowana jest głównie do aktywnych kobiet w wieku 35-55 lat, ale wziąć w niej udział mogą również mężczyźni. Producent oraz organizatorzy akcji mają nadzieję, że w tej grupie znajdą się nie tylko dotychczasowi miłośnicy wody gazowanej, ale że sięgnie po nią również szersze grono konsumentów. W tym celu promocja prowadzona jest w oparciu o szerokie wykorzystanie narzędzi off-line, on-line czy multimedialnych – począwszy od spotu telewizyjnego, przez loteryjną witrynę, kanały w social mediach, po pos-y i oczywiście dedykowane opakowania.

Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy kupić trzy butelki wody delikatnie gazowanej lub gazowanej marki Nałęczowianka, wysłać zgłoszenie poprzez SMS lub stronę internetową www.dodajgazupasjom.pl i wybrać swoją pasję spośród zaprezentowanych. Wśród uczestników zostaną rozlosowane bardzo atrakcyjne nagrody, dedykowane poszczególnym zainteresowaniom. Podróżnicy będą mogli wygrać wyjazdy o wartości 10 tys. zł i karty podarunkowe na zakupy do sklepów The North Face, miłośnicy gotowania kultowe roboty planetarne KitchenAid i bony do sieci DUKA. Sportowcy powalczą z kolei o rowery miejskie czy bony do Decathlonu, a głośniki Bluetooth Marshall i vouchery na wybrane koncerty czekać będą na fanów muzyki. W puli nagród znajdą się też te związane z literaturą – czytniki e-booków Kindle oraz bony do Empiku. Akcja rozpoczęła się 5 czerwca i potrwa do 31 sierpnia br.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    5,32

  • Min

    3,73

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane