Nowa kampania outdoorowa marki Piast

Autor: pr 12 sierpnia 2015 14:49

Na początku sierpnia rozpoczęła się nowa kampania outdoorowa marki Piast – „Teraz kultowe są wzory Piastowe.” Na billboardach umieszczono specjały Piasta – Chmielowe i Słodowe - z zaakcentowanymi składnikami. Marka zaprasza również do odwiedzenia wystawy we wrocławskim Ratuszu, poświęconej historii lokalnego browarnictwa.

 Od kwietnia konsumenci mogą smakować nowy wariant Piasta – Słodowy - oparty m.in. na słodach ze Słodowni w Strzegomiu. Podstawą receptury tego piwa jest jasny słód jęczmienny. Kolejne trzy to ciemne słody strzegomskie  – monachijski, palony i karmelowy, które nadają mu słodkawego smaku i odpowiadają za jego złocistą barwę. Warianty Słodowe oraz Chmielowe  wzbogaciły linię specjalności Piasta. W recepturze Piasta Chmielowego zawarte są  trzy  rodzaje chmielu: Cascade, Zeus oraz Hallertu Tradition.

Marka Piast zaangażowała się również w edukacyjną wystawę „Piwo we Wrocławiu”. Zgromadzone eksponaty pokazują zmieniającą się na przestrzeni wieków kulturę stołu, w szczególności naczyń służących do picia piwa. Na wystawie można również obejrzeć słody ze Słodowni w Strzegomiu, w tym  słody wykorzystywane do warzenia lokalnego specjału - Piasta Słodowego.

Kampania outdoor’owa „Teraz kultowe są wzory Piastowe” jest widoczna we Wrocławiu oraz na terenie Dolnego Śląska. Dodatkowo, w wybranych placówkach kulturalnych oraz lokalach gastronomicznych dystrybuowane są ulotki informujące o wystawie. Wystawa „Piwo we Wrocławiu” jest otwarta dla zwiedzających do 4 października br., we wrocławskim Ratuszu.

Za kreację odpowiada agencja LSCG, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Media Direction.

Przeczytaj także:

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane