Nowa kampania outdoorowa Tigera

Autor: pr 16 listopada 2016 14:02

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów.

Tygrys jak zawsze mówi wprost - jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”. 

Wprowadzając nowe produkty marka zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, dlatego funkcjonalne warianty Tigera są dobrane do sytuacji, w których potrzebujemy porcji energii. TIGER Speed na refleks, TIGER Fighter na mięśnie i nie tylko – łap Tigera!
W ośmiu miastach w Polsce pojawiły się citylighty oraz busbacki, które prezentują funkcjonalne napoje energetyczne Tiger i zachęcają, by złapać dla siebie nowy wariant – dobrany do konkretnych potrzeb.

Do ostatniego weekendu listopada trwa także konkurs na Facebooku (www.facebook.com/TigerEnergyDrink), nawiązujący do hasła kampanii. Wystarczy znaleźć nową reklamę Tigera na mieście, „złapać” plakat na zdjęciu i umieścić je pod odpowiednim postem marki, by wygrać zestaw produktów i wyjątkowe, oryginalne bandany od Tigera. Wygrają najciekawsze zdjęcia – jak we wszystkich akcjach Tygrysa, uczestnicy mają pełne pole do wykazania się swoją kreatywnością i fantazją.

Konkurs trwa na profilu marki Tiger do 27 listopada.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane