Nowa kampania reklamowa marki Black 

Autor: pr 27 listopada 2017 12:01

Zawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii reklamowej marki Black Energy Drink należącej do Food Care Group. Akcje marketingowe potrwają od drugiej połowy grudnia 2017 r. do końca lutego 2018 r. i obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Działania są następstwem nawiązania współpracy z Legends Football League (LFL) - kobiecą ligą futbolową, bijącą rekordy popularności i oglądalności w USA i wielu krajach świata. W 2018 roku, mecze zawodniczek będzie można obejrzeć na stadionach w Gdańsku, Łodzi oraz Krakowie.

Działania w ramach kampanii 360, rozpoczną się w drugiej połowie grudnia. Będą prowadzone w radio, TV, prasie. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylight, które pojawią się w najbardziej uczęszczanych miejscach miast, takich jak pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, przystanki komunikacji publicznej. Intensywne działania zaplanowano również w internecie, a w szczególności w social mediach. Dodatkowo, firma zajmie się aktywacją działań trade’owych, które wesprze dedykowanymi materiałami POS z wizerunkiem gwiazd LFL. Kampania telewizyjna zakrojona będzie o spoty wizerunkowe 15’’ oraz kampanię sponsoringową – z nastawieniem na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Działania reklamowe potrwają do końca lutego 2018 roku.

Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w atrakcyjnym i przyciągającym wzrok opakowaniu, na którym znajdą się zdjęcia gwiazd LFL. Puszka została zaprojektowana w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę nie tylko męskiego konsumenta. Na opakowaniu znajdzie się również informacja o konkursie z wyjątkowymi nagrodami, który jest uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej - www.winthegame.pl, nabywcy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta: Miami, Nowy Jork, Las Vegas, L.A, a także 120 biletów na mecze LFL. Konkurs rusza 1 grudnia 2017 roku. Opakowanie 250 ml jest idealne do jednorazowego spożycia. W sklepach dostępny będzie również czteropak.

Kampanię w zakresie kreacji spotów TV oraz digitalu (w tym aktywacji konkursowej) przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, zaś produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń. KV kampanii i design promocyjnej puszki powstał we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu FoodCare. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Autorem logotypu wydarzenia BLACK ENERGY LFL ALL-STAR TOUR jest Paweł Chwedczuk / ProPolska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane