Nowa kampania telewizyjna marki Hortex

Autor: pr 21 listopada 2011 11:21

Pod nazwą "Poczuj smak p@sji" rusza nowa kampania telewizyjna soków jabłkowych marki Hortex.

Kampania jest rozwinięciem poprzedniej komunikacji marki Hortex prowadzonej pod tym samym hasłem. Główny bohater serii nowych spotów telewizyjnych, będący personifikacją marki Hortex, jest charyzmatycznym pasjonatem: życia, smaku i kulinariów.

W nowej odsłonie poznajemy kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który bohater dzieli się swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem. Komunikat zyskał nowoczesny wymiar dzięki czemu wizerunek eksperta i kompetencji marki Hortex budowane są w sposób nienachalny, emocjonalny i bliski odbiorcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane