Nowa kampania wizerunkowa Tigera - o błędach i o zwycięstwach

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2018 09:18

Marka Tiger wróciła do mediów z nową reklamą nawiązującą do popełniania błędów. Zaprezentowała także swój własny kodeks zachowań w social media.

Nowy spot Tigera opowiada o ludziach, którzy realizują swoje pasje, zaliczając przy tym wiele błędów. W reklamie pojawiają się serie nieudanych akrobacji, manewrów i upadków. Lektor wskazuje jednak - "mówmy o nich, oglądajmy ich, bo nigdy nie wiemy, kiedy miliony błędów zamienią w jedno epickie zwycięstwo". Spot wieńczy spektakularny sukces, gdy motocykliście udaje się stanąć na motorze podczas jazdy i znane z wcześniejszej komunikacji marki hasło "Power is back".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Novakow 2018-03-15 11:16:46

    Reklama bardzo ciekawie zrobiona, fajnie wygląda :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane