Nowa komunikacja marki Bonduelle na 25 lecie firmy w Polsce

Autor: pr 17 marca 2017 13:07

Na  25 lecie firmy w Polsce marka przygotowała nową komunikację reklamową wspierającą  przede wszystkim Bonduelle Kukurydzę złocistą, która jest słodka i chrupka z natury.

Segment kukurydzy w Polsce to blisko 50% sprzedaży kategorii i Bonduelle od lat jest markowym liderem tego segmentu. Lepsze życie jest pełne warzyw,  dlatego w spocie reklamowym  pojawia się informacja promująca także szeroką gamę produktów - mixów kukurydzy, szczególnie polecając kukurydzę z chili i z czerwoną fasolą, produkty o wysokiej dynamice sprzedaży.

- Rozwijając kategorię warzyw w Polsce od 25 lat,  poprzez   intensywne działania promocyjno-reklamowe Bonduelle Polska promuje  zdrowy  styl życia oraz  jedzenie warzyw dla zdrowia i przyjemności - wskazuje Anna Telakowiec, dyrektor marketingu.

Od 20 marca 2017 spot Bonduelle będzie obecny na ekranach telewizorów konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszcze. Reklamę  zobaczy blisko 16 mln osób w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych.

Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Red 8 - wieloletni partner realizujący strategię komunikacji marki w Polsce. Za zakup mediów odpowiada agencja Vizeum.     

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane