Nowa marka odzieżowa w sklepach sieci Biedronka

Autor: Wp.pl 5 stycznia 2017 09:44

Tom&Rose - tak będzie się nazywała nowa marka ubrań dostępna tylko w Biedronce. Sieć chce pod nią sprzedawać produkty dla kobiet i mężczyzn - podaje Wirtualna Polska.

Marka ubrań ma być uniwersalna. Biedronka twierdzi, że choć będzie bazować na najnowszych trendach, to jednocześnie ma to być odzież o "ponadczasowym charakterze". Pierwsze produkty z czarno-białym logo pojawią się w dyskoncie 12 styczna - informuje Wp.pl.

Sieć chce sprzedawać pod marką Tom&Rose bluzki, sukienki, swetry, kurtki, a także buty czy dodatki. 

Przypomnijmy: W ofercie Biedronki pojawiały się ubrania zaprojektowane przez młodych polskich projektantów, a także produkty sygnowane przez Macieja Zienia oraz Bohoboco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,80

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8777

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane