Nowa marka wnętrzarska wchodzi do stolicy

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2016 11:11

Mensa Home, sieć oferująca artykuły do aranżacji i wyposażenia wnętrz, powiększy ofertę Galerii Młociny. Będzie to pierwszy sklep tej marki w stolicy.

Sklep Mensa Home będzie miał powierzchnię 900 mkw.

W ofercie sklepów wnętrzarskich Galerii Młociny jest już Zara Home, marka sieci INDITEX. Teraz dołączyła do niej Mensa Home – polska sieć sklepów, w której poszukujący ponadczasowych inspiracji znajdą m.in. gustowną porcelanową i szklaną zastawę, sztućce, świeczniki i świece oraz wiele innych elementów dekoracyjnych do domu takich marek jak m.in. Villeroy & Boch, Rosenthal, Versace, Wedgwood, WMF, Brabantia, Bugatti, Peugeot i Kyocera. Sklepy sieci działają w sześciu miastach w Polsce, m.in. w Poznaniu, we Wrocławiu i w Krakowie.

Galeria Młociny będzie dogodnym miejscem zakupów i spotkań dla wszystkich korzystających z węzła Młociny oraz mieszkających w okolicy i wzdłuż pierwszej linii metra. Na planowanych 220 tys. mkw. powierzchni całkowitej (około 70 tys. mkw. powierzchni najmu) klienci znajdą znane marki (łącznie około 220 lokali).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane