Nowa odsłona Desperadosa Nocturno

Autor: pr 20 lipca 2017 10:57

Nowa odsłona Desperadosa Nocturno fot. materiały prasowe

Marka Desperados w lipcu wprowadza wariant o smaku tequili oraz ciemnego rumu i 7% zawartości alkoholu. Jest to nowa odsłona Desperadosa Nocturno, która odpowiada na potrzeby konsumentów i podąża za jego zmieniającymi się preferencjami.

W sierpniu 2017 r. ruszy szeroka kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. Obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży. W sierpniu i wrześniu będzie można spróbować nowego wariantu podczas specjalnych akcji samplingowych. 

Desperados Nocturno to trzeci, obok Original i Red, wariant marki. Od lipca dostępny jest w sklepach w całej Polsce w butelkach 400 ml i multipaku 3 x 400 ml. Zawartość alkoholu – 7%.
Za kreację i działania ATL odpowiedzialna jest agencja K2. Nowe opakowania oraz kampania BTL realizowana jest przez agencję Cream. Komunikację PR dla marki Desperados prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,98

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane