Nowa odsłona kampanii reklamowej Lay's

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2011 22:00

14 marca rozpoczyna się kolejny etap konkursu „Wymyśl Nowy Smak" Lay's - głosowanie konsumentów. Akcję wspiera kampania reklamowa.

Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland zorganzowała konkurs na nowe propozycje smaków. Czterem Półfinalistom konkursu Lay's „Wymyśl Nowy Smak" zagwarantowano po 10 000 zł, a dodatkowo autor zwycięskiego smaku otrzyma 1proc. ze sprzedaży zaproponowanego przez niego smaku, minimum 50 000 zł.

Od marca 4 Nowe Smaki są już w sprzedaży. Tylko jeden z nich, który w głosowaniu wybiorą konsumenci, pozostanie na rynku na dłużej. 

1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa 15 sekundowym spotem przedstawiającym Półfinalistów i Nowe Smaki. 14 marca, wraz z rozpoczeciem głosowania, ruszyła kolejna odsłona kampanii. Spoty z udziałem Pawła Wilczaka emitowane będą w telewizji. Głosowanie wspiera też kampania internetowa i prasowa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane