Nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogali 7 Days Double

Autor: wirtualnemedia.pl 9 września 2011 10:02

W telewizji, kinie i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Celem akcji jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days - Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days.

Bohaterami kampanii są: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13-18 lat. Kampania obejmuje telewizję, kino i działania w internecie.

Kampania telewizyjna potrwa do 8 listopada, a kinowa, w sieci Nam i Multikino, do połowy października.

Działania reklamowe wspierane są aktywnością w portalach internetowych (wp.pl, gazeta.pl, gadu gadu, poszkolne.pl, wrzuta.pl, eska.pl). Na stronie www.7days.pl znajdzie się także bezpośrednie przekierowanie do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Blip, gdzie prowadzone będą działania związane z kampanią.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane