Nowa polityka zwrotów w IKEA. Towar można zwrócić w ciągu roku od daty zakupu

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2017 11:31

Nowa polityka zwrotów w IKEA. Towar można zwrócić w ciągu roku od daty zakupu fot. shutterstock

Z początkiem września IKEA zmienia regulamin zwrotów. Jeśli klient sklepu zmieni zdanie lub nie będzie w pełni zadowolony ze swoich zakupów, będzie mógł zwrócić towar w ciągu 365 dni od daty zakupu.

Nowy regulamin będzie miał zastosowanie do towarów zakupionych w IKEA od 1 września 2017 r. W przypadku zakupów dokonanych przed tą datą, zastosowanie znajdzie dotychczasowy regulamin.

Nowy regulamin będzie dostępny na stronie IKEA oraz w dziale obsługi klienta w sklepach stacjonarnych od 21 sierpnia.

Dotychczasowy regulamin mówi m.in., że klient w celu zwrotu klient zobowiązany jest okazać dowód zakupu towaru. Dowodem zakupu jest oryginał paragonu kasowego, faktura VAT (w formie elektronicznej lub papierowej) oraz karta IKEA FAMILY,  o ile dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu. Zwrot telewizorów, zestawów dźwiękowych oraz akcesoriów serii UPPLEVA jest możliwy jedynie w terminie do 90 dni od daty zakupu. Testowane (używane) materace sypialniane nie mogą być zwracane. Jeżeli nie spełniają oczekiwań klienta, podlegają wymianie w ciągu 90 dni od daty zakupu. Ostateczną decyzję o przyjęciu zwrotu towaru podejmuje pracownik działu obsługi klienta w sklepie stacjonarnym.

IKEA posiada około 9.500 produktów. Poszczególne sklepy oferują część całego asortymentu, zależną od wielkości sklepu. Podstawowa oferta jest taka sama na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,58

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane