Nowa struktura i zmiany personalne w Komputronik

Autor: dlahandlu.pl 4 września 2017 13:58

W związku z rozwojem oferty produktowej Komputronik oraz wieloma kanałami sprzedaży firma utworzyła nowe stanowisko – dyrektora sprzedaży omnichannel. Wraz z początkiem września stanowisko to obejmuje Sławomir Komiński, dotychczasowy dyrektor e-commerce w Komputronik.

Sławomir Komiński doświadczenie zdobywał m.in. w giełdowej spółce One-2-One, gdzie przeszedł ścieżkę od Business Development Managera do wiceprezesa zarządu. 

Poprzednie stanowisko Sławomira Komińskiego przejmuje Karol Tokarski, który do tej pory pracował w Komputronik jako Online Marketing Manager. Z polską branżą e-commerce związany jest od ponad 12 lat. Karol Tokarski w ramach nowej struktury zadba o rozwój sprzedaży internetowej.

Do zespołu Komputronik jako dyrektor marketingu dołącza Karolina Pietz-Drapińska, która pracowała wcześniej jako dyrektor zarządzający agencją reklamową V&P. Doświadczenie zdobywała także jako prezes zarządu NEKK, agencji marketingowej w ramach grupy NEUCA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane