Nowa struktura i zmiany personalne w Komputronik

Autor: dlahandlu.pl 4 września 2017 13:58

W związku z rozwojem oferty produktowej Komputronik oraz wieloma kanałami sprzedaży firma utworzyła nowe stanowisko – dyrektora sprzedaży omnichannel. Wraz z początkiem września stanowisko to obejmuje Sławomir Komiński, dotychczasowy dyrektor e-commerce w Komputronik.

Sławomir Komiński doświadczenie zdobywał m.in. w giełdowej spółce One-2-One, gdzie przeszedł ścieżkę od Business Development Managera do wiceprezesa zarządu. 

Poprzednie stanowisko Sławomira Komińskiego przejmuje Karol Tokarski, który do tej pory pracował w Komputronik jako Online Marketing Manager. Z polską branżą e-commerce związany jest od ponad 12 lat. Karol Tokarski w ramach nowej struktury zadba o rozwój sprzedaży internetowej.

Do zespołu Komputronik jako dyrektor marketingu dołącza Karolina Pietz-Drapińska, która pracowała wcześniej jako dyrektor zarządzający agencją reklamową V&P. Doświadczenie zdobywała także jako prezes zarządu NEKK, agencji marketingowej w ramach grupy NEUCA.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,98

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.