Nowa usługa KFC w zamówieniach online
Sieć restauracji KFC stale poszerza zasięg usługi dostawy do domu o kolejne miasta w Polsce, a od niedawna wprowadziła dodatkową opcję dla zamawiających — Stwórz swój kubełek. Nowe rozwiązanie w systemie składania zamówień, umożliwia klientom dobranie dowolnych produktów do kubełka KFC.
Klienci poprzez stronę www.kfcdostawa.pl mogą złożyć zamówienie, a następnie informacja ta zostanie automatycznie przekazana do najbliższego lokalu, który szybko zrealizuje usługę. Nowością jest opcja Stwórz swój kubełek, czyli możliwość zamówienia spersonalizowanego kubełka. To indywidualne podejście do klienta daje możliwość wybrania w kubełku różnych kawałków kurczaków i dodatków w dowolnych ilościach.
Strona została stworzona zarówno w języku polskim, jak i angielskim.Usługa KFC Delivery umożliwia realizację zamówień w ponad 70 restauracjach w największych miastach w Polsce.
W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 190 restauracji KFC.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej