Nowatorski koncept handlowy w Galerii Echo

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2010 16:11

Dekorada to specjalnie zaprojektowana, wyróżniona funkcjonalnie i architektonicznie przestrzeń handlowa dedykowana jednej branży. W Galerii Echo, na 5 tys. mkw. znajdzie się kilkudziesięciu najemców oferujących produkty i usługi związane z wykańczaniem, wyposażaniem i dekorowaniem wnętrz.

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i proponujemy im Dekoradę – miejsce w którym znajdzie się wszystko to, co potrzebne jest do wykończenia i wyposażenia wnętrza. Oferta handlowa Dekorady zostanie uzupełniona usługami dekoratorów i projektantów - mówi Marcin Materny, dyrektor działu centrów handlowych Echo Investment.

Tym co wyróżnia projekt Dekorada jest przede wszystkim specyficzny koncept przestrzenny. Powierzchnia zagospodarowana przez ofertę handlową i usługową będzie zorganizowana wokół przestrzeni publicznej, z którą będzie przenikała się tematycznie i funkcjonalnie.

- To zupełnie nowa i odmienna forma sprzedaży, dzięki której będzie można kupić nie tylko produkt ale i pełną, związaną z nim informację, wiedzę, radę - mówi Antoni Konarski z biura architektonicznego Broadway Malyan, przygotowującego koncepcję architektoniczną Dekorady.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane