Nowe kampanie reklamowe przekąsek od OSHEE

Autor: pr 14 lutego 2017 15:10

Ruszyła kampania firmy OSHEE promująca batony Musli Bar oraz ciasteczka Breakfast Cookies. Autorem dwuetapowej kampanii przekąsek marki OSHEE jest studio Grape Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.

Spoty Batonów Musli Bar oraz ciasteczek Breakfast Cookies emitowane po 8 i 15. sekund w mediach o szerokim zasięgu oraz w Internecie podkreślają jakościowe walory produktów. Oparte na zdrowych składnikach takich jak płatki owsiane z pełnego ziarna i owoce, są wyjściem naprzeciw rosnącym oczekiwaniom osób aktywnych fizycznie oraz tych, które potrzebują dodatkowej energii do codziennego działania.

Pierwszy etap kampanii, który rozpoczął się w styczniu ukazuje pożywne batoniki, natomiast drugi - prezentujący ciastka zbożowe - wystartuje na początku lutego. Kampanie w sposób lifestylowy pozycjonują markę nawiązując do mody oraz do aktywnego, wielkomiejskiego stylu życia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane