Nowe liternictwo i czarne tablice hitem wystroju sklepów spożywczych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 20 lutego 2017 16:36

- Najbardziej wyróżniającym elementem wystroju nowego Carrefoura jest liternictwo nawiązujące do modnego ostatnio stylu ręcznego pisania kredą na czarnych tablicach. Jest to przełomowe rozwiązanie w kategorii sieciowych sklepów spożywczych. Dotychczas było stosowane głównie w kawiarniach - komentuje Wiktor Miałkowski, partner, Pro Business Solutions.

Jak zauważa Miałkowski, zamiast kremowych, metalowych mebli sklepowych, w supermarketach sieci pojawiło się dużo elementów drewnianych oraz czarny kolor w zwieńczeniach regałów i w materiałach nawigujących klientów.

- Mocny nacisk położono na strefę „owoców i warzyw” oraz „pieczywa”. Najbardziej wyróżniającym elementem jest zupełnie nowe liternictwo, nawiązujące do modnego ostatnio stylu ręcznego pisania kredą na czarnych tablicach. Jest to przełomowe rozwiązanie w kategorii sieciowych sklepów spożywczych. Dotychczas było stosowane głównie w kawiarniach. W obu przypadkach ma nawiązywać do lokalności, naturalności i świeżości przedstawianej oferty - dodaje.

W ocenie przedstawiciela Pro Business Solutions problemem dla Carrefoura może być tempo zmian oraz główna konkurencja, czyli dyskonty, które wprowadzają bardzo podobne rozwiązania.

- Widać to np. w nowych Lidlach czy Biedronkach. Carrefour wspomina również o podnoszeniu standardu obsługi klientów. Jest to bardzo ważny element, natomiast coraz trudniejszy w realizacji z powodu ciągłej presji cenowej, która powoduje konieczność cięcia kosztów oraz powszechnych trudności z pozyskaniem pracowników do pracy w sklepach i usługach - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.