Nowe liternictwo i czarne tablice hitem wystroju sklepów spożywczych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 20 lutego 2017 16:36

- Najbardziej wyróżniającym elementem wystroju nowego Carrefoura jest liternictwo nawiązujące do modnego ostatnio stylu ręcznego pisania kredą na czarnych tablicach. Jest to przełomowe rozwiązanie w kategorii sieciowych sklepów spożywczych. Dotychczas było stosowane głównie w kawiarniach - komentuje Wiktor Miałkowski, partner, Pro Business Solutions.

Jak zauważa Miałkowski, zamiast kremowych, metalowych mebli sklepowych, w supermarketach sieci pojawiło się dużo elementów drewnianych oraz czarny kolor w zwieńczeniach regałów i w materiałach nawigujących klientów.

- Mocny nacisk położono na strefę „owoców i warzyw” oraz „pieczywa”. Najbardziej wyróżniającym elementem jest zupełnie nowe liternictwo, nawiązujące do modnego ostatnio stylu ręcznego pisania kredą na czarnych tablicach. Jest to przełomowe rozwiązanie w kategorii sieciowych sklepów spożywczych. Dotychczas było stosowane głównie w kawiarniach. W obu przypadkach ma nawiązywać do lokalności, naturalności i świeżości przedstawianej oferty - dodaje.

W ocenie przedstawiciela Pro Business Solutions problemem dla Carrefoura może być tempo zmian oraz główna konkurencja, czyli dyskonty, które wprowadzają bardzo podobne rozwiązania.

- Widać to np. w nowych Lidlach czy Biedronkach. Carrefour wspomina również o podnoszeniu standardu obsługi klientów. Jest to bardzo ważny element, natomiast coraz trudniejszy w realizacji z powodu ciągłej presji cenowej, która powoduje konieczność cięcia kosztów oraz powszechnych trudności z pozyskaniem pracowników do pracy w sklepach i usługach - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane