Nowe marki pojawią się w Galerii Młyńskiej

Autor: pr,www.dlahandlu.pl 6 lutego 2013 14:15

W obiekcie, otwartym przez grupę Caelum w 2008 roku, waży się los kilku 5-letnich umów najmu. Obecnie inwestor prowadzi rozmowy z kilkoma nowymi markami, które planują debiut w Raciborzu, zatem w tym roku szykują się istotne zmiany w tenant-mixie Galerii Młyńskiej.

Rok 2012 był dla Galerii Młyńskiej w Raciborzu kontynuacją trendu wzrostowego z lat poprzednich, choć z nieco niższym tempem zmian. Poprzedni rok obiekt zamknął na poziomie wzrostu footfallu o 7 proc. i wzrostu obrotów o 14 proc.

- W ostatnich latach Galeria Młyńska notowała ponadprzeciętne tempo wzrostu wyników komercyjnych. Nieprzerwalny trend udało się podtrzymać w poprzednim roku. Naturalnie, z każdym kolejnym okresem osiąganie jeszcze wyższych wskaźników jest co raz trudniejsze - komentuje Łukasz Tomczak, marketing & PR manager grupy Caelum Development.

- To, co cieszy nas przede wszystkim, to doskonałe wskaźniki affordibility ratio w obiekcie, które potwierdzają handlowy potencjał Raciborza i podobnych jemu miast. Nasze portfolio skupia się przede wszystkim w średnich i małych miastach w Polsce. Są to dość specyficzne, nierzadko trudne lokalne rynki. Wyzwania, które stoją przed innymi zarządcami, którzy planują rozwój w tym kierunku, są już za nami. Można rzec, że specjalizujemy się właśnie w tym sektorze rynku, a wyniki Galerii Młyńskiej jedynie tego dowodzą - dodaje Tomczak.

Galeria Młyńska została otwarta w maju 2008 roku. Na trzech poziomach handlowych znajdują się salony takich marek, jak m.in. Reserved, CCC, Drogeria Natura, House, Top Secret, Diverse, Apart, etc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.