Nowe marki premium w Posnanii

Autor: pr 18 stycznia 2017 13:24

W Posnanii, nowej flagowej inwestycji Apsys, zadebiutowały nowe marki: multibrandowy salon Likus Concept Store oraz obecny w Polsce od kilku miesięcy amerykański U.S. Polo ASSN.

Posnania jest pierwszym centrum handlowym, w którym swój sklep zlokalizował Likus Concept Store (LCS). Na 200 mkw. zaoferuje on klientom wybór takich marek jak : YSL - Yves Saint Laurent, Dsquared2, Chloe, Isabel Marant, Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Kenzo, McQ - Alexander McQueen, Versace - Versace Versus, Philipp Plein, Ann Demeulemeester, J.W. Anderson, Rick Owens, Lost And Found, Maison Margiela.

Również amerykańska marka U.S. Polo ASSN wybrała centra zarządzane przez Apsys – Manufakturę i Posnanię, na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce. W Posnanii marka otworzyła sklep o powierzchni 160 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane