Nowe marki w Blue City

Autor: pr 2 września 2014 12:59

Do grona najemców warszawskiego centrum handlowego Blue City dołączyły marki: Vans, Sunloox, Reporter Young, AMP Monaco, Nike oraz Grycan.

Salon Vans z obuwiem i modą młodzieżową zajmie 84 mkw.

Salon optyczny Sunloox zajmie 212 mkw.

Przeczytaj także:

Sklep odzieżowy Reporter Young liczy 74 mkw., a salon Nike  - 330 mkw.

Punkt sieci lodziarni Grycan ma 50 mkw., tyle samo powierzchni liczy salon z biżuterią AMP Monaco.

 Remonty generalne przeprowadzono m. in. w salonach: Deichman, Cubus, Converse, pralnia chemiczna 5aSec, Mister Mint, Kakadu, Douglas, Benetton i Smyk, Paris Optique, Duka. W najbliższym czasie zaplanowano remonty w salonie Tui i Rosenthal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane