Nowe nośniki reklamowe w sklepach sieci Kaufland

Autor: www.dlahandlu.pl 18 września 2014 20:02

In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wprowadza nową sieć nośników reklamowych. Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.