Nowe nośniki reklamowe w sklepach sieci Kaufland

Autor: www.dlahandlu.pl 18 września 2014 20:02

In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wprowadza nową sieć nośników reklamowych. Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane