Nowe odsłony i smaki zielonych herbat Big-Active

Autor: pr 3 kwietnia 2017 13:52

Nowe odsłony i smaki zielonych herbat Big-Active Fot. za Facebook.com/Big Active

Marka Big-Active odświeżyła opakowania herbat zielonych. Najnowsza szata graficzna podkreśla niezwykłe połączenie herbaty zielonej oraz egzotycznych owoców. Ponadto od teraz w linii znajdziemy nowy smak zielonej herbaty Big-Active z papają i jagodami goji.

Big-Active to lider rynku herbat zielonych i marka o oryginalnym charakterze, wyróżniająca się nowoczesnością oraz wysoką jakością. W ostatnim czasie odświeżeniu uległa szata graficzna herbat zielonych Big-Active, w których – oprócz herbaty – znajdziemy również egzotyczne owoce oraz płatki kwiatów. Nowe opakowania podkreślają składniki zawarte w każdej herbacie. Za redesign opakowań odpowiada agencja Huddleston Melon Design. 

Oprócz odświeżenia szaty graficznej opakowań, do portfolio marki dołączyła herbata zielona Big-Active z papają i jagodami goji, która ma egzotyczny, unikalny smak płynący z oryginalnych połączeń owoców z najwyższej jakości herbatą. Kompozycja listków herbaty, suszonych owoców i płatków sprawia, że napar ma intensywny smak i aromat. Co więcej, herbata jest dostępna w estetycznym opakowaniu zawierającym 20 torebek typu LookBag. Są one przezroczyste, dzięki czemu widać składniki herbaty, m.in. kawałki owoców, a ponadto są przyjazne dla środowiska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane